Jäsenjulkaisut

Yhdistys julkaisee kaksi kertaa vuodessa (kesä- ja joulukuussa) ilmestyvää jäsenlehteä sekä vuosikirjan, jonka lisäksi jäsenistöä tiedotetaan tarvittaessa sähköpostitse.

Jäsenlehti/-sähköinentiedote

Lehden materiaalit

Julkaisu

Julkaistaan

Materiaalit viimeistään

1. jäsentiedote

maaliskuussa

15.2.

2. lehti

kesäkuussa

1.5.

3. jäsentiedote

syyskuussa

15.8.

4. lehti

joulukuussa

1.11.

Lehden materiaalin toimitus osoitteeseen lehti@schapendoes.fi

Painopaikka: Lprint, Lappeenranta.
Painopaikka hoitaa myös lehden postituksen.

Painomäärä: 200-250 kpl

Lehden päätoimittaja Ida-Lotta Jakonen ja taitto Anniina Kallioniemi.

Veloituksetta lehdessä julkaistaan yli 10v veteraanionnittelut, muistoilmoitukset sekä kuva tuonti-/vientikoirasta. Valio- ja voittajakoirista julkaistaan 5 euron lisämaksusta kuva Kennelliitosta saatavien tietojen yhteydessä. Enintään yksi kuva per koira.

Ilmoitushinnat

Sivukoko

Jäsenhinta

Ei-jäsenhinta

1/1 sivu

1/2 sivu

1/4 sivu

Takakansi

Tilinumero FI49 8000 1970 4370 27

Aineistovaatimukset

Schapendoes-lehti ottaa mielellään vastaan artikkeleita, jotka liittyvät rotuun tai koiriin. Kirjoituspalkkiota emme maksa.

• Kirjoita artikkeli tekstinkäsittelyohjelmalla ilman erikoisia muotoiluja perusfontilla, liitä se suoraan sähköpostin viestikenttään tai lähetä se liitetiedostona (doc, docx, pdf tai rtf)
  • Selkeää ja ytimekästä tekstiä, väliotsikot selkeyttämään luettavuutta
  • Vältä taulukoita ja valokuvia tekstin seassa
  • Muistathan ettei hymiöt kuulu lehtijulkaisuun
  • Tarkasta kirjoittamasi teksti kirjoitus- ja asiavirheiden varalta
  • Kuvatiedostot tulee lähettää mahdollisimman isokokoisina ja käsittelemättöminä
  • Nimeä kuvat selkeästi koiran/koirien virallisella nimellä, lisää kuvaan halutessasi kuvateksti
  • Kuvaajan nimi on oltava mainittuna kaikissa kuvissa
  • Päätoimittajalla on oikeus muokata artikkeleita
  • Taittaja valitsee valokuvat ja päätoimittaja artikkelit

Etkö saanut viimeisintä jäsenlehteä?

• Tarkasta oletko maksanut jäsenmaksusi, jos et ole maksanut ja haluat sen suorittaa, ota yhteyttä jäsensihteeriin
  • Tarkasta oletko suorittanut jäsenmaksun oikealla viitenumerolla, viitenumero löytyy jäsenlehden osoitetarran yläkulmasta, jos et ole maksanut oikealla viitenumerolla ota maksupäivämäärä ylös ja ole yhteydessä jäsensihteeriin
  • Jos et ole maksanut jäsenmaksua viitenumeron kanssa, tarkasta yhteystietosi jäsensihteeriltä, muista myös osoitteenmuutokset

Vuosikirja

Yhdistys julkaisee kootusti vuoden kerrallaan kaikki rekisteröinnit, terveys-, näyttely- ja koetulokset. Tutustu menneiden vuosien vuosikirjoihin täällä.

Materiaalin toimitus

Vuosikirjan materiaalit kerätään kootusti sovittujen henkilöiden kesken. Kuvia tuloksen tehneistä koirista voi toimittaa vuosikirjaan erikseen ilmoitetulla aikataululla - seuraa ajankohtaisia uutisia.