Jäsenjulkaisut

Yhdistys julkaisee kaksi kertaa vuodessa (kesä- ja joulukuussa) ilmestyvää jäsenlehteä sekä vuosikirjan, jonka lisäksi jäsenistöä tiedotetaan tarvittaessa sähköpostitse.

Jäsenlehti/-sähköinentiedote

Lehden materiaalit

1. jäsentiedote (maaliskuu)        materiaalit viimeistään 15.2.
2. lehti (kesäkuu)                           materiaalit viimeistään 1.5.
3. jäsentiedote (syyskuu)             materiaalit viimeistään 15.8.
4. lehti (joulukuu)                           materiaalit viimeistään 1.11.

Lehden materiaalin toimitus osoitteeseen lehti (a) schapendoes.fi

Painopaikka: Lprint, Lappeenranta.
Painopaikka hoitaa myös lehden postituksen.

Painomäärä: 200-250 kpl

Lehden päätoimittaja Ida-Lotta Jakonen ja taitto Anniina Kallioniemi.

Veloituksetta lehdessä julkaistaan yli 10v veteraanionnittelut, muistoilmoitukset sekä kuva tuonti-/vientikoirasta. Valio- ja voittajakoirista julkaistaan 5 euron lisämaksusta kuva Kennelliitosta saatavien tietojen yhteydessä. Enintään yksi kuva per koira.

Ilmoitushinnat
1/1 sivu                  jäsen 20 €           muut 40 €
1/2 sivu                             15 €                      30 €
1/4 sivu                             10 €                      20 €
Takakansi                         40 €                      80 €

Tilinumero FI49 8000 1970 4370 27

Aineistovaatimukset

Schapendoes-lehti ottaa mielellään vastaan artikkeleita, jotka liittyvät rotuun tai koiriin. Kirjoituspalkkiota emme maksa.

• Kirjoita artikkeli tekstinkäsittelyohjelmalla ilman erikoisia muotoiluja perusfontilla, liitä se suoraan sähköpostin viestikenttään tai lähetä se liitetiedostona (doc, docx, pdf tai rtf)
  • Selkeää ja ytimekästä tekstiä, väliotsikot selkeyttämään luettavuutta
  • Vältä taulukoita ja valokuvia tekstin seassa
  • Muistathan ettei hymiöt kuulu lehtijulkaisuun
  • Tarkasta kirjoittamasi teksti kirjoitus- ja asiavirheiden varalta
  • Kuvatiedostot tulee lähettää mahdollisimman isokokoisina ja käsittelemättöminä
  • Nimeä kuvat selkeästi koiran/koirien virallisella nimellä, lisää kuvaan halutessasi kuvateksti
  • Kuvaajan nimi on oltava mainittuna kaikissa kuvissa
  • Päätoimittajalla on oikeus muokata artikkeleita
  • Taittaja valitsee valokuvat ja päätoimittaja artikkelit

Etkö saanut viimeisintä jäsenlehteä?

• Tarkasta oletko maksanut jäsenmaksusi, jos et ole maksanut ja haluat sen suorittaa, ota yhteyttä jäsensihteeriin
  • Tarkasta oletko suorittanut jäsenmaksun oikealla viitenumerolla, viitenumero löytyy jäsenlehden osoitetarran yläkulmasta, jos et ole maksanut oikealla viitenumerolla ota maksupäivämäärä ylös ja ole yhteydessä jäsensihteeriin
  • Jos et ole maksanut jäsenmaksua viitenumeron kanssa, tarkasta yhteystietosi jäsensihteeriltä, muista myös osoitteenmuutokset

Vuosikirja

Yhdistys julkaisee kootusti vuoden kerrallaan kaikki rekisteröinnit, terveys-, näyttely- ja koetulokset. Tutustu menneiden vuosien vuosikirjoihin täällä.

Materiaalin toimitus

Vuosikirjan materiaalit kerätään kootusti sovittujen henkilöiden kesken. Kuvia tuloksen tehneistä koirista voi toimittaa vuosikirjaan erikseen ilmoitetulla aikataululla - seuraa ajankohtaisia uutisia.